Search found 387 matches

by aaron
Fri Jul 13, 2012 1:51 am
Forum: Talking Trash
Topic: kefir grains
Replies: 14
Views: 11455

Re: kefir grains

received them, thanks bro!! really appreciate it!!(:
by aaron
Sun Apr 08, 2012 10:38 pm
Forum: Talking Trash
Topic: lol
Replies: 3
Views: 2704

Re: lol

hahah hes srsly a retard lol
by aaron
Wed Mar 07, 2012 12:48 am
Forum: Talking Trash
Topic: The Science of Cuckoldry
Replies: 4
Views: 5772

Re: The Science of Cuckoldry

lolol sorry goi my bad haha, i didnt notice the disrepancy between derek's post and the spam, i thought derek just posted it and i was LOL? paiseh!
by aaron
Tue Mar 06, 2012 11:05 am
Forum: Talking Trash
Topic: The Science of Cuckoldry
Replies: 4
Views: 5772

Re: The Science of Cuckoldry

lol fuck you derek, you seriously havent changed? lolol. if you choose this path its ur choice, but you know there're so many married couples amongst our midst now and still...? access denied bro.
by aaron
Sat Jan 28, 2012 7:04 pm
Forum: Talking Trash
Topic: New Year Gathering
Replies: 17
Views: 6738

Re: New Year Gathering

then want play cards also? :lol: AND BAI NIAN ALL OF YOU MARRIED LIAO DONT PRETEND AND SAY NVR BRING HONGBAO OKAY HAHA :axe: :D
by aaron
Sat Jan 28, 2012 1:10 pm
Forum: Talking Trash
Topic: New Year Gathering
Replies: 17
Views: 6738

Re: New Year Gathering

eh dont want spize at river valley liao, they dont have the 420g steak that i want): anything liao la haha sigh
by aaron
Sat Jan 28, 2012 1:08 pm
Forum: Talking Trash
Topic: New Year Gathering
Replies: 17
Views: 6738

Re: New Year Gathering

lol :snooty: hate you la goi haha sian. how about spize at river valley then :shock: sian xian cannot then how siah haha
by aaron
Fri Jan 27, 2012 11:47 pm
Forum: Talking Trash
Topic: New Year Gathering
Replies: 17
Views: 6738

Re: New Year Gathering

sunday? how about spize at simpang bedok!! :D :D

what time will that be around anw! i might be in church/coaching swimming but can try to make it.. HAHA IM NOT GONNA DO 300 THOUGH WLAO BY THE TIME I FINISH WE CAN GET READY FOR KEITH'S NEXT BDAY ALR PLS :partyman:
by aaron
Fri Jan 27, 2012 11:47 am
Forum: Talking Trash
Topic: New Year Gathering
Replies: 17
Views: 6738

Re: New Year Gathering

so what, is this still on or not on alr haha
by aaron
Thu Jan 19, 2012 1:09 am
Forum: Talking Trash
Topic: New Year Gathering
Replies: 17
Views: 6738

Re: New Year Gathering

hello!! :D shit havent come in here for super long!! eh can dont so far not wlao i drive there also drive until ass pain leh :butthead: location abit more central? if not i should be cool with all the dates!(:
by aaron
Wed Mar 02, 2011 7:29 am
Forum: Buy/Sell
Topic: TO those who are looking for cheap whey isolate, come in!
Replies: 44
Views: 26362

Re: TO those who are looking for cheap whey isolate, come in!

hmm maybe we can consolidate a bigger order and get the 50 then split? wouldnt it be cheaper that way? i'm in ahhha
by aaron
Sun Jul 18, 2010 12:08 pm
Forum: Buy/Sell
Topic: c2 rower
Replies: 0
Views: 1769

c2 rower

hi brothers and sisters hahah ive got a friend looking for a c2 rower lobang, do any of you have any contacts that could help? :D
by aaron
Sat May 08, 2010 12:28 am
Forum: Buy/Sell
Topic: SELLING MY KETTLEBELLS
Replies: 0
Views: 1819

SELLING MY KETTLEBELLS

hi bros and sis, due to unforseen circumstances i've found myself in quite the financial fix and despite my best efforts, it seems not to be going anywhere but down so it would be wonderful if any of you are interested in buying over my kettlebells): i've got a 16, 20 and 2 24s (or 1 im not too sure...
by aaron
Thu Apr 01, 2010 3:16 pm
Forum: Talking Trash
Topic: Dbl o
Replies: 8
Views: 3253

Re: Dbl o

ya haha damn cheap lolol another day we all go lo, maybe uh someone's bday? lol whose bday coming up :D damn long nvr see all of you lolol
by aaron
Thu Apr 01, 2010 3:15 pm
Forum: Talking Trash
Topic: People just never give up.
Replies: 26
Views: 7542

Re: People just never give up.

lolol wtf hahahah this was a damn old thread LOL. kevin why so many ppl love you ah LOLOL eh i don understand, this guy based in chicago one ah, wah eh you got ovs friends? or does it mean this guy used a proxy eh shit la i caveman dont understand lol ps :cry:
by aaron
Mon Mar 01, 2010 10:49 pm
Forum: Talking Trash
Topic: for all strongman competitors
Replies: 27
Views: 6442

Re: for all strongman competitors

hahaha ya it was true, boey's a retard haha.

wah but this year's competitors all like not bad lol
by aaron
Mon Mar 01, 2010 12:13 am
Forum: Talking Trash
Topic: for all strongman competitors
Replies: 27
Views: 6442

Re: for all strongman competitors

hahahahha thanks ah lee. lol eh no la, they disallowed straddling which we had planned on using like last year's finals. Yeah it was a total lack of preparedness for such a situation that led to jordon and i being owned- so ya maybe kc, you're partly right ohwells. no excuses there ahha, we didn't e...
by aaron
Sat Feb 27, 2010 1:15 am
Forum: Talking Trash
Topic: for all strongman competitors
Replies: 27
Views: 6442

Re: for all strongman competitors

huh only jen? how come xian, goi, hyo or never join? :cry:

jordon, bert and i going down for tertiary though ahha. go jen boy, own la you :D
by aaron
Sat Feb 20, 2010 12:17 am
Forum: Talking Trash
Topic: strongman
Replies: 8
Views: 2498

strongman

any brothers here joined strongman alr?

zz hahah jordon bert and i are doing tertiary. eh anybody who lives near/passes by hometeam ns who can help us pay the 50 first? if not ill have to make a trip down myself and its well, pretty far :evil:
by aaron
Wed Jan 27, 2010 11:12 pm
Forum: Talking Trash
Topic: Hometeam ns strongman
Replies: 19
Views: 3209

Re: Hometeam ns strongman

haha ya, but bearing in mind that they only allow a person to join either the individual or tertiary, i would choose the money over the more challenging one anyday haha. kc was right lol we kids need more money :D hmm ya we were beaten in tyre and that honestly came as a shock lol, and we certainly ...
by aaron
Tue Jan 26, 2010 10:42 pm
Forum: Talking Trash
Topic: Hometeam ns strongman
Replies: 19
Views: 3209

Re: Hometeam ns strongman

lol forgive my honest overlook hyo, i meant its fun to have tougher competition but still win the prize money without needing to really break out in a sweat ahha LOL
by aaron
Sat Jan 23, 2010 12:10 am
Forum: Talking Trash
Topic: Hometeam ns strongman
Replies: 19
Views: 3209

Re: Hometeam ns strongman

thanks goi! sianxzxz we tried to register online with only jordon and i in the team and it appears we cant :( we just hit them with an email to see if thats possible cos if not, we'll be forced to be assholes and entering two ppl's names in without letting them compete nor let them take any of the p...
by aaron
Thu Jan 21, 2010 10:14 pm
Forum: Talking Trash
Topic: Hometeam ns strongman
Replies: 19
Views: 3209

Re: Hometeam ns strongman

huh where is it siah, can someone give the link to the registration? lol
by aaron
Mon Jan 18, 2010 10:20 pm
Forum: Talking Trash
Topic: Hometeam ns strongman
Replies: 19
Views: 3209

Re: Hometeam ns strongman

lol kc you dont ever mince your words do you lol, its a friendly competition after albeit the vying of the cash prize but still.. its fun to have tougher competition right lol :shhh:
by aaron
Mon Jan 18, 2010 12:38 am
Forum: Talking Trash
Topic: Hometeam ns strongman
Replies: 19
Views: 3209

Re: Hometeam ns strongman

nice, haha jordon and i'll be looking foward to some tough competition from your boys brother :D
by aaron
Sat Jan 16, 2010 1:01 pm
Forum: Talking Trash
Topic: Hometeam ns strongman
Replies: 19
Views: 3209

Re: Hometeam ns strongman

haha that doesnt really matter, i want to do the tertiary challenge thats all :D
by aaron
Tue Jan 12, 2010 12:34 am
Forum: Talking Trash
Topic: Hometeam ns strongman
Replies: 19
Views: 3209

Hometeam ns strongman

i heard over the radio 91.3 today that registration is open? but i cant seem to find it on the homepage -.- anybody has any idea? lolol
by aaron
Sun Dec 06, 2009 11:09 pm
Forum: Talking Trash
Topic: Christmas Eve Dinner
Replies: 37
Views: 8471

Re: Christmas Eve Dinner

anything, let me know(:
by aaron
Sun Nov 22, 2009 1:36 am
Forum: Talking Trash
Topic: Christmas Eve Dinner
Replies: 37
Views: 8471

Re: Christmas Eve Dinner

i'm in. hey dudes, i found a waygu beef buffet, how does that sound hahaha
by aaron
Thu Oct 29, 2009 7:47 pm
Forum: Talking Trash
Topic: rugby?
Replies: 19
Views: 5280

Re: rugby?

yes sufian we want to play :D go easy on us though pls hahaha im just easing back into trng now haha